2011-01-14
15:55:01

Fru Hedman :)

Sitter nu och pratar med hanna... asså ni skulle sätt oss igår kväll. det stod HAHAHAHA i varje mening typ. Men ni får inte veta varför ;)


Kom hem från skolan för ett tag sen. var faktiskt en ganska najs dag. riktig konsistens asså ;) hahaha Emelie :) visstja emelie tyckte att jag sa ''dagens kommentar'' idag ;) Jo titta.
Vi lagade pannkakor på hkk(hemkunskapen) och då så typ fastnade en pannkaka i stekpannan och vi fick panik jag ba: Emelie akta, den fryser fast.
Hahahaah asså jag lovar det var kul när man var där iallfall :) aja, gjorde ett videoinlägg nyss som beskriver resten av min dag så ni får kolla där ist. :)
Och bara för det när jag skulle ladda upp det så funkar det inte.. får göra ett senare med linn eller så updaterar jag med text ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: