2011-01-16
17:55:07

Otur i Turen eller vad man säger.

jahapp.. nu när man ska ladda upp ett videoinlägg så funkar självklart inte det så jag ska skriva lite kort ;)

I förrgår :
linn kom hit, vi satt o snacka, gick o la oss o kolla film :)
Igår : vaknade vi tidigt.. tjugo över elva ungefär fast vi låg kvar till halv tolv. sen så bytte vi om, gjorde pankakor och sen så drog vi till cupen. Vi gick vidare till slutspel då vi mötte AIK o förlora på straffar. fast som andrea sa: vi vann matchen dom vann straffarna.
Idag: Vaknade elva :( somnade till tjugo över, fick panik eftersom vi skulle vara hos farmor klockan tolv, men ja hann. orkade inte ha så mkt smink så det fick bli som det blev. kvart i två messa jag hanna o fråga vilken tid träningen var: klockan två. jag kuta hem från farmor och bytte om. sen så messa jag o sa: det var väl i balingsnässkolan vi skulle ha träning ? hon ba: nej dom har bytt så vi ska träna i skogås. då var klockan fem i två , så jag gav upp. bytte om igen och drog hem till farmor och farfar. det var min dag. hur var eran ?
Postat av: felicia

okej lägger in dej på att inlägg nu :)

2011-01-17 | 13:42:39
URL: http://feliciakyller.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: