2009-12-31
10:31:10

5 besökare redan:)

hejhej bloggen:) idag fyller älskade Angelica år:) grattis till henne=)
idag ska jag klockan 1 somsagt hem till farmor och farfar och äta lite lunch eller ''nyårsmat'' det ska bli gottgott.




Igår kväll klockan 11 spelade jag,mamma,viktor och pappa Google Eyes, asså det r så SJUKT KUL! omg.. haha:P mamma och jag ÄGDE viktor och pappa. jag kan berätta lite vad spelet handlar om..

om man r 4 spelare så r det två lag ,ena laget börjar, kastar en färgtärningen och går till den färgen på spelplanen..  förresten, i spelet så r det att man har på sej jättestora glasögon med olika linser i , blåa,gröna och oranga, och man ser bara olika mönster i linserna, det  r SKITJOBBIGT"! och man ska göra olika uppgifter med glasögonen på, och man ser ju typ NADA.. sååå.. jaa. vad ska ma säga, men det får 5/5 på betygen verkligen!! jag och mamma skrattade så vi typ dog, haha, men pappa såg ut som en profesor i glasögonen med STORA ÖGON man får ju stora ögon av dom så jaaa, vad mer kan jag säga, vi ska spela det idag också så då kan jag ta bilder:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: