2009-12-31
11:43:43

min dag imorgon

imorgon kommer jag haha:) kommer inte säga men jag kan berätta vad jag ska göra men ni får inte veta den andra saken:) imorogn på mammas jobb så ska typ dom som jobbar därs familjer komma eller släkt eller v'nner, och då ska jag och farfar åka in till mammas jobb och inventera, det innerbär att vi ska räkna varor och man får pengar för det också:) så imorgon kommer jag inte vara lat, jag kommer väl tappa ett kilo haha:P nemän asså jaa, det kommer bli kul:) men jag kommer gå i butiken med en som heter Emma, alltså mammas jobbarbästis:P men jag kan ju berätta vad mamma jobbar med, hon jobbar på Ica Maxi... men var får ni inte veta, haha visst r jag hemlighetsfullxD aja men nu ska jag fixa mej lite till sen ska jag tralla ner till farmor,farfar och kusinerna:) puss

Postat av: Elin

Hoppas du får en fin kväll på nyårsafton!

kram :)

2009-12-31 | 12:05:03
URL: http://elinhillis.blogg.se/
Postat av: sofie

hur kan du veta vilka jag menar? -.-

2009-12-31 | 14:18:19
URL: http://ssideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: