2009-12-29
17:28:08

några tips så att du får fler besökare/mer aktiv blogg

. om du glömmer bort att blogga så kan du alltid ha http://blogg.se som startsida.
. skriv minst 4 inlägg varje dag och som gräddet på moset så kan du lägga in någon bild i varje inlägg eller kanske till och med lägga in ett videoinlägg=)
. byt inte design allt för ofta(jag har gjort det för att mina designer inte r så personliga) tänk på storbloggarna, dom byter inte design så ofta.
. våga skriv vad du tycker om saker, om s´torbloggaren kissie ´gör nåt ''fel'' skriv det då och fråga ifall andra håller med dej på sånt sätt får du många mer kommentarer.
. gästblogga ofta, på så sätt så kan du passa på att länka din blogg i din kompis blogg så får du garanterat mer besökare.
. bloggen ska vara personlig, du ska alltså försöka att inte härma någon annan, då blir det bara tråkigt att läsa och då minskar besökarna, hitta på något annat. då kanske det blir flera som härmar dej, och då är du ju känd hos vissa besökare;)
. Försök att updatera på morgonen när du vaknar , på förmiddagen kanske efter lunchen till exempel, innan/efter middagen och innan du går och lägger dej..
. detta r det bästa tipset: framför allt : HA KUL! om du inte tycker att det är kul varför bloggar du då? det kanske är någon kompis som sagt att du ska börja blogga men om det inte r kul, vrf gör du det då?

Det var MINA åtankar om hur du får en bättre blogg. Jag har inte snott tipsen från någon annan!

Lycka till nu med bloggvärlden:)
ps.. jag gjorde tjock och kursiv text för att dom inte skulle smälta ihop med varandra



nu har pappas kompisar kommit så ska gå ner och hälsa, slänger in en dagens facelook och outfit:)


Niketröja
Mjukisar



inget smink..

men nu ska jag platta håret och sminka mej så slänger jag inte en bild sen:)

puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: