2009-12-28
13:48:30

Ny kategori: jossans fakta om kändisar

Hejhej, varje vecka om jag inte glömmer bort så kommer jag skriva fakta om en kändis och den här gången blev det Erik Grönwall, ni vet han som vann idol..

Bästa ämnet i skolan: Musik
Drömjobb: Artist/Musiker
Favoritfilm: Forrest Gump
Favoritspel: Trivial Pursuitm, ''jag spelar med barn frågorna''
Favoritskådis: Tom Hanks
Favoritartist: Queen
Favoritmat: Pizza
Favoritglass: Daimstrut
Favoritfärg: Röd
Hobby: Musik
Min största ovana: Jag tänker och funderar väldigt mycket.
Min största fobi stavas: Karuseller som snurrar mycket
Något som de flesta inte vet om mej: Jag spelade huvudrollen i musikalen om Queen som sattes upp på oscarsteatern.
Så snygg är jag på en skala från 1-10: Jag är nog en sexa
Det bästa med mitt utseende är: Ögonen
Min största skräck är: Att hamna under is och inte kunna ta mej upp
Det galnaste jag har gjort: Det är nog något som hänt på någon festival.
Om jag kunde göra en sak för en dag: Då skulle jag byta plats med någon i min omgivning och se hur jag uppfattas av den personen.
Om 10 år: Lever jag på musiken.
Drömsemestern går till: Någon ö där jag kan koppla av,bada,dricka och äta gott.

LITE KORT OM ERIK:

Namn: Erik Grönwall
Ålder: 21 år
Bor: Stockholm
Längd: 1,78
Utbildning: Estet/Samhälle
Min Familj: Mamma,pappa,två helsyskon och tåv halvsyskon
Civilstatus: Flickvän
Känd från: Idol 2009


hoppas ni blev nöjda.

Postat av: anonym

det där är ju taget från Frida tidningen! :o

2009-12-28 | 18:11:45
Postat av: liiv THEEE BEEEST

HAHA spelar dt ngn roll lr

2009-12-29 | 00:51:58
URL: http://liiveen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: