2010-04-18
02:04:46

f**n

Förlåt för SÄMST updaterin men jag ska berätta vad som hänt!

Asså i lördags(igår) så vaknade jag klockan åtta och det var match halv ett,
jag åkte klockan elva typ och kom dit halv tolv för jag skulle vara med linda innan. Sen klockan halv ett så gick laget upp i klubbstugan och hade teori i fyrtio minuter innan matchstart. Sen gick vi ut och värmde upp! det gick bra efter ett tag. hade sjukt ont i tån asså jag vet inte vad som hänt men det gör bara ont när jag går. Men iaf så körde jag matchen och efter matchen mådde jag SJUKT dåligt! asså jag kunde knappt gå. Men jag satte mej i bilen med mamma så åkte vi till kvarnen och handlade godis till ikväll. och efter ett tag började jag må illa i affären så jag gick ut och satte mej i bilen. så åkte vi hem sen och då la jag mej i soffan och somnade och där låg jag hela kvällen och orkade inte ens resa mej upp. Jag fick en alvdeon av mamma som skulle lindra min huvudvärk och illamående och sen klockan tio när jag gick upp och la mej så kommer mamma upp med tempen som man mäter feber med. och trots min alvedon jag fick så hade jag 39 graders feber. och jag aa kunde inte somna, och jag mår fortfarande piss men jag tvingade mej framför datan för att göra er glada. men nu ska jag försöka sova. annars väcker jag pappa så följer han mej ner och kollar på teve ellr nåt.. men jag kan inte sova just nu vilket r skitirreterande, men nu ska jag dra

puss

Postat av: fghjkl

så jävla fult närr du putar med läpparna

2010-04-22 | 20:40:33
URL: http://fghjklö

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: