2010-04-07
21:14:31

hemma halv nio;)

Tjabba Töntar:)

Kom faktikst hem halv nio men jag duschade och sånt innan jag satte mej här=)
Sitter här och myser i mina myskläder, ska snart äta scoerkaka och lysnar på blah blah blah med Ke$ha

ehm.. joo, kom på en sak(A) Linda kollade på min match också:) Skiitkul.. Men nu ska jag ta en macka och sen ska vi mysa med familjen.. och imorgon kommer jag förmodligen umgås med familjen bara eftersom jag åker på träningsläger i helgen och det beror på ingen update. sad but true:/ förresten imorgon ska vi få nya tränings och matchkläder och lite sånt.. så aa det ska bli skiitakul=)

Förresten. vi vann matchen med typ 6-0 haha utklassning.. nejmen det var väldigt lika bara att vi tryckte på(A) Domaren dömde straff till dom andra när jag stod i mål.. och kingig man är så räddar man den:) nejmen asså det var ju inte svår.. asså den kom rullandes lixom=) men nu ska jag äta en macka.

puss


Love u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: