2010-04-12
14:45:09

josefinjohansson' i skolan!:)

Tjenare=)

Sitter i skolan nu med Emelie=)
Vi har snart engelska och vi ska se på film.. asså den filmen äger för det handlar ju om fotboll lixom(A) den heter goal  förresten. hur mår alla sötnosar idag? Själv mår jag galant(A) Men asså aa.. ska försöka att göra en egen header nån dag.. min gudfar skulle fixa photoshop åt mej.. asså fett coolt att min gudfader r min pappas bästisxD mohahha vad jag är flummig.. asså ni skulle bara veta vad killarna gjorde idag.. vi stod mot skåpen och snackade med dom och helt plötsligt så säger en ba: asså vad har ni för bh-storlek.. vi ba ääh? så typ hela konversationen handlade om ja.. just behåar:)
  men nu ska jag tagga och göra nåt på facebook..

Ciao!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: