2010-04-11
20:06:48

mitt älskade fotbollslag

Kanske inte drar ut med emelie-.- pallar inte gå ut´när det är för mörkt.. blir kallt då :/ menmen jag kan alltid gottgöra er med en härlig vårbild!:)och en bild på mej.





Mohaha:)
Okejj... vet inte riktigt vad jag ska skriva:) det var as chill i roslagsbro (träningslägret) med tjejerna.. riktigt mysigt med tvtittande, biljardspeladen,hockeyspelande,kull;P, korvgrillande , träningar och framförallt att bara få vara med sina riktigt bra vänner! Älskar dom och kommer alltid att göra tjejer!:) vi hade så jäkla kul, hoppas vi gör om det.. visstja vi ska ju t gothia i sommar, och det kommer nog vara den bästa sommaren(a) älskar er mer än något!

dom som var med på lägret: Jag, Johanna L, Elli, Liv, Rebecka, Rosanna,Hanna, Emelie, Elin, Linn, Emma H, Emma Nygren, Emma Nordlund, Emma Lundin, Johanna O, Melinda, Jessica,Amanda,Frida, Kristin, Sofie D och Inez.

Och dom som inte var med har också en j*kligt stor plats i mitt hjärta(A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: