2010-04-07
00:17:51

så klockrena skämt(A) av: Viktor Johansson(A)

Tjenare=)

Tänkte lägga in ''veckans skämt'' som jag fatiskt fick höra nyss
(A)

Min brorsa tittade på ett gammalt foto och då var hans nuvarande fröken, min gamla lärare och min brorsa brukade få jättemycket skäll av henne och då sa han nyss såhär när han fick se henne på skolfotot:

V: WOW det var första gången jag såg fröken LE=)

HAHA SÅ J*VLA KLOCKREN=)

BRA SAGT BROTHER!!

lägger in en bild på coolingen(A)



Haha coolish boy(A) and girls.. he is singel .. en 98:a alltså=)


Fick nyss höra ett skämt igen(A) hahhahahahaahhaahha:)

När min pappa var liten så skulle han få besök av någon*kommer inte ihåg*.. Och då sa min farmor till min pappa(när han var liten alltså) ''hon som kommer på besök nu. hennes hund har dött så fråga inte var hennes hund är*  Sen när farmor hämtade upp gumman så var min pappa, min farfar och min farbror i bilen och efter tio minuer ungefär så sa pappa till damen vars hund hade gått bort:

Pappa: Vart har du hunden då?
Damen: Han har gått bort
Pappa: VA?! har den gått bort.. har den inte dött?

Haha så jäkla klockren:) förlåt om ni inte förstår men garvade så mkt när jag hörde det så jag höll på att döö:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: