2010-04-06
23:02:22

tack mami,papi, mormor och moffa=)

Tjaa Alla=)

Sitter i min säng nu och ska snart sova.. ska ju f*n upp åtta imorgon för att jag ska lämna lillan på dagis och sen senare klockan ett ska jag ju somsagt bada med nåra av brorsans polare=) yeeah i said that.. men seriöst, palla sitta hemma och tråka i påsk=) Egentligen skulle jag vart med min älskling, men det blev tyvär inte så:( menmen lägger in en bild på dagens shopping. kommer bild nån annan dag på resten av shoppingen=)


Mascara
Foundation
Foundation-Svamp
Ögonskuggeborste
Två ögonskugor
Puder

Nästan allt är från kicks=)
Ehm.. det gick på typ runt 700:- fast jag slapp ju betalaxD

Men sen så lägger jag in en bild på resten jag fick någon annan dag.. sen kommer det väl bilder från badhuset imorgon också(A) vi ses gullungar

P U S S

ps.. jag kanske slänger in ett inlägg till ikväll om jag inte kan somna=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: