2010-04-26
08:37:03

älskar er !:)

hejhej:)
 berättar lite vad som hänt i helgen:)

Fredags: Kom hem från skolan, halv sju kom bella och hämtade mej, vi satt lite vid datan sen käkade vi pizza, sen kolllade vi på en film och sen somnade vi:P

Lördags: Vaknade vi halv sju för vi skulle till klockargården kvart i åtta typ. så vi gjorde i årdning oss sen så åkte vi dit, när vi kom dit så satte vi oss i bussen och aa resan var skitkul! satt och tog bilder men från amandas kamra så väntar tills hon lagt in dom på facebook.. när vi kom fram efter 4timmars bussresa så blev vi indelade i rum, mitt rum: Amanda Hult, Johanna Liiv, Sabina Thorelli och Gabriella Gille;) vi packade upp och sånt sen skulle vi ut på gården och köra lekar.. sen gick vi och åt lunch och sen fika och sist middag, efter en timme efter middagen så gick vi upp och grillade korv och det var jättemysigt;) sen gick vi till våran stuga 23:30 och så snackade vi och Amanda körde en teaterm, asså jag höll på o rent utsagt dö , haha garvade så mycket.. såhär sa hon: Köp 3 glassar, betala för fem:P hahahahahahahha. Sen somnade vi äntligen runt klockan två.

Söndags: Vaknade vi halv nio, packade och sånt, sen åt vi frukost. Sen gick vi upp och målade våra gipsmasker som vihade gjort i lördags. sen så åt vi lunch, och efter lunchen lekte vi och sen så gick vi tipsrunda, och på vägen så pratade jag Amanda och liiv om intressanta saker:) men jallafall, så när vi kom fram så käka vi middag och sen åkte vi hem, och på hemvägen så sjöng vi HELA tiden!:) så jäkla kul, är alldeles hes idagxD men nu ska jag tagga, puss.


Bilder från Helgen:


Jag på gunga


Hult och Liiv


Igen


Vårat rumt:) Jag sitter på en säng så man ser bara en liten del av rummet.


Liiv Bebi:)


Hult o Liv



Igen


bara en liten del av bilderna:) resten kommer sen(A) nu ska jag tagga t skolan, puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: