2010-08-09
20:57:59

Äntligen hemma!!

ÄNTLIGEN HEMMA!

Tråkigt nog var det inte så roligt på landet, vet ni varför ? jo för jag var sjuk heeela veckan. vi var ju där i en vecka och tre första dagarna hade brorsan fått ögoninflammation och då hade även jag halsfluss, resten av dagarna hade jag BÅDE halsfluss och ögoninflammation, och nu har mamma också ögoninflammation, men nu är jag äntligen hemma och bilder kommer sen.

när jag kom hem så drog jag o mamma ner till vårdcentralen för att se ifall mamma verkligen hade ögoninflammation, och helt plötsligt vid shellmacken i huddinge centrum så står det massor av polisbilar och ambulanser så mamma ringer pappa och frågar ifall han kan sätta på radion hemma och höra vad som hade hänt och aa när jag o mamma kom hem så hade det vart ett knivbråk och det flög en polishelikopter över oss och en polisbil stod i våran korsning nedanför oss så lite rädd är man väl. men iallafall så är det skönt att vara hemma och lite updatering har ni ju fått, men bara av mathilda *förvånad* nejmen rosanna kankse hade annat för sej eller så , men jaja. nu ska jag iallafall sitta och kolla på teve lite som man nästan inte gjort på landet eftersom jag bara legat o sovit och vart ute o bilat lite med farmor farfar och brorsan!
puss

Postat av: Anonym

sorry, tappade bort din email och lösenord :) <3

2010-08-09 | 22:18:45
URL: http://rosie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: