2010-08-25
21:48:12

bilder!

åh herregud, är så stressad inför imorgon. för det första så var mamma tvungen att åka iväg, kan inte ta upp d i bloggen tyvvär, och pappa har gått o lagt sej, så jag måste passa syrran, fixa lite hemma för vi ska få typ nåra som ska reparera ungnen plus att jag måste plocka fram kläder tills imorgon för då har vi nämligen skolfoto. uäk, blir alltid så dålig på bilder !

Lägger in dagens bilder iallafall :)



Linn sötnos :D

mitt nya hår :D

dagens outfit



på matchen. från vänster: Jessica,Nordan,Elin och Våran coach Helena som linjedomare :)

SÖTIS:D

Hanna ville inte vara med på bild, men haha vi har likadan hårfärg:) aja ska stänga ner datan nu.
hörs imorgon!

Postat av: hanna

höhö :) men såååg du bilderna som du lyckades ta på mig?! hej jag är ett missfoster lixm :/ :)<3

2010-08-26 | 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: