2010-08-15
08:51:36

emelie idaah :D

jag ska börja updatera bättre imorgon, har haft det ganska tufft med tider och sånt nu. men nu är ju ung över så aa.

idag så drar jag o emelie till ip! men typ efter ett tag måste jag hem igen för jag ska iväg till skhlm med mormor och morfar.

igår var det ju midnattsloppet, vi åkte in vid nio och kom hem halv ett, var helt slutkörd! pappa sprang på 1.01, min kusin sprang på 45 minuter, min yngsta farbror sprang på 39, min äldsta farbror sprang på 1.20 men han har en skada i knäet så han skulle ta det lugnt. men jag tycker det är bra tider, och nästa år ska jag o viktor också vara med i det här typ :P aja men nu har jag skrivit ett långt inlägg :D
puss


igår =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: