2010-08-27
17:59:31

fridey is the funny day ;)

Tja Allihopa!:)

sorry att jag inte updaterade imorse men jag försov mej så slänger in ett inlägg nu ist :)

Idag första lektionen så hade vi hemkunskap, ett helt nytt ämne för oss för att i sjuan så har man inte det utan bara åttan o nian! Iallafall, vi bakade smulpaj, haha våran såg skitäcklig ut men den var SKITGOD!:) hehe jag o emelie satsar på MVG i HKK (HemKunsKap) haha proe lixom!(bilder kommer längre ner ) sen efter skolan drog jag ner till centrum. där var jessica, Annakarin och jessicas mormor på castello så jag gjorde dom sällskap, sen stannade jessica o jag kvar i centrum och kollade. jag fick hem en jättesöt tröja, och ett vanligt baslinne ! :)
På söndag har jag match på Ip.
men vi hörs, slänger in bilderna :D


jag o emelie på fysiken :)

haha på hemkunskapen :D eve linda, simon o suddiga marcus :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: