2010-08-26
19:49:47

Haha smart.se

sorry för bad update idag!

jag vaknade klockan halv sex, och nej emelie jag försov mej inte, min mobil hade inge simkort så det var därför du inte kunde nå mej :D iallafall, så går jag o möter emelie osså när vi kommer halvvägs till bussen så säger hon:
shit var är mitt busskort!?

Så emelie sätter sej på vägen o börjar ´plocka hur saker ur väskan o riva runt o allting, haha har bild :) men emelie hade glömt det så vi gick hem till henne o sen gick vi till bussen. vi kom till skolan, allt var som vanligt men sen kom FOTOGRAFERINGEN:O haha guuud vad ful bilden blev på mej, man fick ju välja mellan nåra bilder som man ville ha på porträttfotot men jag fick inte välja, fotografen valde åt mej-.- . aja när jag hade slutat så skyndade jag mej hem o bytte om och tar bussen till träningen o nu är man hemma :D
men asså mååååste sova nu, har bara sovit i en halvtimme inatt o jag skojar inte, så måste få min sömn nu.
puss


herregud emelie :) ser ni sakerna som ligger bredvid henne ? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: