2010-08-15
16:20:04

hehe(a)

tjena :D

tänkte berätta om min dag nu :D

Imorse vaknade jag kvart över åtta, blöööh, haha trött var jag iallafall, så fixade jag mej och sånt, sen träffade jag emelie vid bussen och vet ni vad jag har märkt ? alltid när jag träffar kompisar alltså ALLTID så blir det nån pinsam tystnad, men när jag e med emelie då bara pratar vi på, haha :D asnajs faktiskt! iallafall så tog vi bussen in till stuvsta och så gick vi t IP. vi kom dit vid halv tolv och matchen började två, haha verkligen smartisar dära =) så vi dansade och hjulade och stod på händer, precis som är typiskt mej o emeile, ahha :P men sen kom simon och hans kompis så vi var lite med han, sen när matchen började så var vi med simon, hahhaha emelie o jag skämmer ut oss, daah :) nej jag drev men seriöst vi är inte riktigt kloka i huvudet, eller jo vi är smartast i stan men ändå. haha, när jag kom hem ligger en påse på köksbordet så kollar jag i den, och vet ni vad man hittar där, jo det här:


ljuslila baslinne


baseballjacka:D

tack så jättemycket, och imorgon ska jag o mamma till tumba o shoppa :d naajs(y) men nu ska jag gå ner o kolla bajenmatch, puss!

Postat av: narges

Heyo!



Såg att du var med & tävlade om löshår & linser fast inte vann :( för att göra dig lite gladare, så har jag nu en tävling på min blogg där du kan vinna ett clip-on set i äkta hår & linser som foki har!



Stor chans att vinna, då det inte är många som tävlar också, bra va?



Ses där, kram!



http://vahedi.webblogg.se/2010/august/tavling-vinn-loshar-linser.html

2010-08-15 | 16:43:59
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: