2010-08-12
19:55:45

intervallträning ;P

har inte en sån jättestor blogglust nu men jaja. jag berättar kortfattat.
jag tog bussen till stuvsta och mötte upp hanna o emme vid coop. glada som alltid :) så handlade vi en munk,yoghurt och en fralla, sen gick vi till ip satt o snacka sen kom sofie alla vi snacka med varandra och sånt.. sen kom hela laget och då skulle vi börja med en intervall träning och guuud vad jobbigt det var. haha men det gick. sen körde vi lite tvåmål och sånt. och jag ville inte att träningen skulle sluta jag ville att den skulle hålla på över natten och allting för det var verkligen skiitkul!

imorogon så drar jag o emelie på UNG, kom fram om ni ser oss och säg hej eller nåt, vi bits inte. sen möter vi typ heden och några till dära.

på lördag VILL jag på the voice men jag måste bara hitta någon att gå med.. men jaja.

vi syns imorgon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: