2010-08-10
02:08:02

lalallaalalal

Tjaa.


jag är vaken vilket jag är fövånad av men jaja.. sitter och chattar med Elin Öhberg! funhouse lixom:D visstja ska fixa massa ny musik till min spotifylista sen imorgon gör jag en sminkvideo till er om jag orkar.. om det är sol ute kommer jag inte göra det för då kommer jag vara ute o sola(A) hehe.. har btw redan fyra besökare. d e najs(y) har skitatråkigt o hela familjen sover. brorsan sover hos en kompis, och imorgon blire tråkigt eftersom jag inte ska t ung och alla ska ju typ dit så ingen är ju hemma som jag kan vara med så .. tråk! men jaja, kanske går ut o springer eller nåt imorgon, det vore riktigt skönt! men aja ska försöka sova nu.
puss


*kärlek*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: