2010-08-02
00:17:55

långt inlägg.

Jahapp.. då sitter man här igen.

Farmor och farfar som jag ska till landet med hade det strul med bilen så vi vet inte om vi kommer iväg imorgon, men vi ska försöka men jag bloggar fram tills vi åker, om vi inte åker superduper tidigt, men det gör vi nog inte. men om om =) kommer sakna alla hemma:( särskilt mina guys and girls! inte kul att vara ifrån dom! HAHA hittar inte min kamera vänta den kanske ligger i brorsans rum *går o kollar* och där låg den :D ni kommer få mycket bilder från när jag är på landet..men jag kan inte lova nåt eftersom jag kommer dit, softar, tränar, solar och badar. men ska försöka !

Ska försöka slänga in ett inlägg på hur jag fixar mitt hår. det var en jättegammal frågestund där det var någon som frågade det.. men jag har inte fint hår så det var en konstig fråga ? men aja ska försöka endå. om jag inte glömmer bort.
men ni får sova gott och drömma söta drömmar om mej!
jag kommer göra det. jag somnar med ett leende och vaknar med ett leende=)



btw.. min statistik har höjts sjukt mycket idag!! riktigt bra(y) keep reading!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: