2010-08-19
20:25:42

packaa nuuu! :)

i´m back on track lixom! :)

igår var jag på IP till klockan 20:00 tror jag, sen kom jejjas pappa o hämtade oss så drog vi hem till jessica, satt vi datan o sånt. sen somnade vi och vi vaknade kvart halv elva imorse. vi fixade oss sen så var vi tvungna att gå från farsta till högdalen för vi tänkte att vi kunde planka in på tunnelbanan, men självklart sitter den där tanten i luckan o stirrar på oss så det går inte, så vi springer till bussen och jag går på där bak istället (a) hehe. sen åkte vi till IP och vi va där från 1 till halv fem, för då började våran träning. och emelie kom o kollade, sen så när träningen var slut så säger jag:

Jag: hejdå emelie!
Emelie: Hej jossan!

jag ba: men hallå, hon ba: men jag har planerat med din mamma att jag ska överraska dej o komma på din träning och så skjutsade mamma hem emelie sen :D och då drog jag o mamma till donken. åh herregud vilken bildbomb ni kommer få sen, eller asså jag lägger in nåra bilder i taget, men jag lägger in alla bilder på facebook :D


imorgon ska jag vara med emelie, vi ska fixa en sak sen dra till centrum o fika (a) men vi hörs sen
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: