2010-08-23
23:09:22

♥Stuvsta-F96♥


( bild innan matchen igår!)

Tjena!

kom hem runt halv tio, men sen har jag fixat matsäck,dushcat o lite sånt tills imorgon!
Imorgon ska man ju åka med klassen o klättra klättervägg, haha undra hur detta kommer gå, inte bra antagligen:P
efter vi slutat, drar jag hem sen så blire träning halv fem eller fyra, kommer inte ihåg, på onsdag har andra laget match så ska man ju åka o heja på brudarna! på torsdag äre träning o skola, o fredag är det skolan! Lördag, inget bestämt TROR JAG och på söndag har man ju själv fotbollsmatch moot ? .. ingen aning, men vi får vänta o se!

Jag har tappat bort min kamera, eller den ligger typ hos mormor och morfar någonstans, så det kommer vara ganska dålig bildupdate, men jag kan ju ta bilder med min webcam o mobilen så detta fixar lilla jag ska ni se :)
inget mer att säga ? då sätter vi punkt där för lilla jag ska sleepa, efter en rolig träning har jag dragit ut på krafterna så är himla trött nu asså :)
PUNKT SLUT;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: