2010-08-13
18:59:28

the way the wa:D

Tjena folket!

I´m home now.. miss me yes u did :D skämta bara :d dagen har varit underbar med emelie! vi drog in och kom in vid halv elva, så gick vi och tog en tatuering och sen gick vi till någon som sminkade. så jag o emelie blev sminkae och usch det var verkligen inte fint för emelie fick KNALLROSA läppstift.. asså usch dom hade inte gjort det snyggt så jag o emelie sprang till max hamburgare och dog servetter och torkade bort. sen så träffade vi Eve o anna och så berättade vi att vi hade blivit sminkade jättefult lalala. och då står makeupartisterna bakom oss och lixom aa, det var ASpinigt och vi garvade så hela kungsan hördes typ. sen så gick vi runt lite. kolla killar. haha emelie =) sen tog vi fler tatueringar och sånt. sen drog vi hem. ska va med emelie imorgon igen :D vi drar typ till IP och sånt.. men väntar på att bananskalet ska logga in snart.. och visstja på resan dit så pratade emelie skithögt o alla kollade och började skratta :D hahahah så j*kla kul :D
hah men nu ska jag dra. emelie lägger in bilder snart så jag snor dom från henne då.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: