2010-08-10
00:13:33

känner ni igen er i texten?

Vill bara skriva av mej lite..

vad är en bästavän ? jo en vän som finns där i ALLA lägen, som inte trycker på ''upptaget'' när hon är med någon annan, som man kan lita på, som är snäll och hjälpsam.
jag har EN sån vän och det är Vanessa. en helt underbar tjej som vet ALLT om mej och jag berättar allt för henne. men det är svårt att prata med henne när hon är i göteborg men vi kommer och är lika tajta som vi brukar vara. som på sexårs och ettan och tvåan och trean och fyran och femman och sexan. alla sekunder,minuter,timmar,dagar,år vill jag uppleva igen. nu är det svårt att prata ut och visa sina känslor med nån som bor 6 timmar ifrån, och mina föräldrar sa att nu när vanessa flyttar så kanske jag ska leta efter någon som jag kan vara med så jag inte blir utanför och det har jag gjort. jag har hittat några underbara personer men en av dom hon heter Emelie Svarvén. ni vet hon som jag skrivit för det mesta om i bloggen, hon som jag skrattat med så mkt, ni vet alla bilder som vi tagit och alla killar och sånt snack. vi brukar snacka om allt, och jag kan känna mej trygg i henne. mina föräldrar har ju gett en antydan på att dom gillar henne och det värsta som finns är föräldrar som inte gillar ens vänner. iallafall.. jag och emelie kom nära varandra i sjuan och vi har snart känt varandra i ett år.
första dagen vi träffades: 23 augusti 2009. årets lyckligaste dag för mej. hon har varit där för mej, funnits där i ALLA lägen, en som inte trycker på ''upptaget'' när hon är med nån. jag kan lita på henne och hon är snäll o hjälpsam. vad mer kan man begära ? hon har varit som en ängel för mej och det känns som jag bara gett henne massa skit för det ! men nu .. nu kommer den nya jossan, hon som ska vara glad hela tiden. från och med nu!

! This Is Me!

Postat av: Evelina

Riktigt fint gumman! Jag finns oxå här, you know that

2010-08-10 | 10:15:18
URL: http://evesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: