2010-12-25
21:23:25

<3

Baby, du betyder så mkt för mig ! Såhär tajta som vi är nu blev vi i år. fattar inte. vi har känt varandra LÄNGE! men i år så hittade vi varandra hjärtat :) Det är så skönt att prata ut med dig för vi ligger i samma situationer hela tiden så det blir så enkelt att prata om det. du kanske inte fattar hur mycket du betyder för mig ? men jag ska försöka föklara det genom den här texten. Jag vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan dig vännen. alla fotbollscuper, hahaha alla videosar, alla bilder, alla målen :) herregud.. är stolt över att ha dig som en familjemedlem. som en fru u know :) så aa.. alla dessa månader,minuter,sekunder det är dom bästa i mitt liv ! du är luften jag andas. hörru det är DU som är guldvärd. du förtjänar det bästa älskling :) btw.. måste snacka med dig sen :) och hörru, vi ska kämpa för den där platsen i göteborg, vi ska kämpa... du och jag. så därför måste jag bara säga att jag älskar dig mer än allt. Hanna ''Fru'' Hedman!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: