2010-12-13
19:21:23

beautiful monster

Tjaa  ! :)

Det har hänt skitmycket idag men ändå inte :o

Efter skolan drog jag o emelie till centrum. hon skulle typ testa bhar och sen när hon hade tagit alla hon tyckte hon var snygga så orkade hon inte testa dom så hon ba tryckte in dom på en hylla så drog vi därifrån sen. drog till donken. emelie bjöd mig på glass :) (förvånad :o ) sen drog vi hem till mig. lyssna på musik, snacka med filip i tele(socialt) och typ skrek runt i hela huset. skiitkul! vi stod typ o skrek till varandra fast vi ändå satt bredvid varandra hahaha sajk? om emelie brukar säga.

Jaja, sen så kommer mormor och morfar så drar vi ner till centrum med dom, går in på hm sen drar vi hem. Följer med emelie en bit, går ner o sätter mig o snackar lite i tele med Anton. hahah vet inte:) haha yes. min lilla humor :D aja skitkul iaf. bjussar på ett videoinlägg sen (a) men mer får ni veta sen om mig också!
puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: