2010-12-10
16:15:06

Dag 02: min första kärlek!

Hmm.. min första kärlek. ska försöka remember :)

Min första ''kärlek'' var nog i fyran! (nämner inget namn på personen) men vi hade iallafall kännt varandra väldigt länge. vi blev tillsammans på julafton och gjorde slut året efter på julafton. Sen så hittade vi tillbaka till varandra i sexan igen och blev tillsammans i kanske ett halvår. vi går nu i samma skola och vi ignorerar inte varandra eller så utan vi är fortfarande jättebra kompisar ! ett plus i kanten är ju att han fortfarande ser bra ut och är skitsnäll ! :)

Min mamma vill fortfarande att vi ska vara tillsammans för hon verkligen älskar han. asså haha ! :) men hans föräldrar var också jääätte snälla. och kommer ihåg när dom hade bjudit mig på middag:) skitsöta ! (a) vad mer kan inte vara perfekt än när killens föräldrar gillar än :) Nejmen jag hoppas att det kanske blir något i framtiden. kanske inte nu men vi får väl se vad som händer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: