2010-12-17
20:07:30

Dag 09- Min favoritsport

jag vet att jag inte skrivit på jättelänge men nu är det helg så varför inte ?

Min favorit sport. hmm svårt att gissa men självklart är ju det Fotboll!

Allt började när jag var 4 eller fem år och kom till min första träning(vilket jag komer ihåg), jag hade en hammarbytröja på mig( HAHA) och var jätteliten och nervös. helt plötsligt kommer det en tjej fram till mig som hette josefin och sa att jag hade en ful tröja. och jag blev ju jätteledsen. hahah omg att jag ens skriver det här. aja jag blev ledsen. men det visade sigg att hon hejade på AIK ;) sen började träningen vi övade lite skott och så.( jag började i F-95 för det fanns inga 96lag) aja vi körde och körde och det blev mer kul ! :)

Sen startades ju då Stuvsta IfF96 vilket är mitt allt! Alla träningar,matcher cuper,turneringa med dom här tjejerna a, jag vet inte hur jag ska beskriva men jag är aldrig ledsen med dom. dom är så underbara och betyder allt för mig !  Vi körde och nu spelar jag alltså målvakt som är min favoritposition, och eftersom min pappa är/var målvakt, så har han blivit min och min brors tränare. men nu när han har mycket jobb och så så funderar mina tränare på om jag ska få börja träna med damernas målvat vilket inte är riktigt säkert än.

Nu hoppas jag att ni vet vilken favoritsport jag har, och för ersom inte fattar: HAHAH TRÖGISAR :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: