2010-12-02
17:54:49

/elli

Josefin Johansson, syster och bästa vän.
Vi träffades först i fotbollen, var så sjukt avensjuk på dig eftersom du hade allt. Skrattet, leendet utseendet, ja exakt allt. inte bara de utan du va så otroligt snäll.
Jag e 97:a och du e 96:a men endå så lika.
Du finns alltid här för mig när jag behöver dig och du älskar mig för den jag är. Utan dig e jag inget, men dig e jag allt! Jag kan fan nt stå här och säga att vi har kännt varan så himla länge
varan så himla länge och att du e min barndomsvän, men jag kan däremot stå och säga att vi har sjukt många minnen tsm.
De spelar väl ingen roll om man har kännt varandra skit länge i flera år, de e väll ändå minnen som räknas lixom, elr?
Har aldrig träffat nån som dig, du e speciell syster, du är unik, enastående och sällsynt! Helt underbar helt enkelt
Jag har ett sånt stort minne från gothia!
Winneburg! jag trodde verkligen att du va från en annan planet då, som hejar på Winneburg vad de nu e? Men de va ju jag som va lite dum...Shiit va vi skratta.
Jag kmr alltid att älska dig och jag kmr alltid att finnas här för dig i alla stunder, och de vet du.
Du e en vän man aldrig kmr att släppa taget om, du e en vän som man aldrig kmr glömma.
Du e en vän man aldrig kmr att släppa taget om, du e en vän som man aldrig kmr glömma.
Dehär e föralltid. Du och jag e föralltid. Livet ut, vad som än händer!
Johansson & Hedbeck<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: