2010-12-05
18:42:57

härlig helg !! (y)

omg.. helgen har varit underbar:

Lördags: Jag vaknade, fixa mig sen så drog jag o pappa till IP där hela laget stog. Vi skulle alltså åka till roslagsbro på träningsläger. Aja.. stefan sa att jag kunde åka med melli o dom så när jag var på väg till mellis bil så hör man melli hanna o emelie skrika AAAA JOOSSAAAAN WIIHOOO typ.. skitsöta :') sen kom kristin så fin också så drog vi (a) det tog en timme o när vi kom fram så tränade vi. duschade liten snabbt o sen gick vi o käka. sen körde vi ennu en träning och sen duschade vi oss noggrannare. sen så körde vi någon lek som hette soffan.. hahaha skitrolig och amanda o elin.. herregud vad jag garvade :D aja sen när vi var klara med det så stack nåra i laget därifrån vi ba: eh okej lixom ? :p och sen satte vi oss i soffan o kollade teve.. sen kommer hanna inspringades o ba: jossan du måste följa med vi dansar som galningar i gymnastisalen. så stack vi in i gymnastiksalen där nåra till från laget var. och vi dansade gärnet.. asså det var gaaalet roligt :d  ni skulle vart där. aja tog nåra bilder( lägger in en bild sen) och det var ju kolsvart i rummet så det var ju ännu roligare !! :) sen så var vi tvungna att sleepa! p åkvällen berättade vi spökhistorier och eftersom jag är ganska sjuk så somnade jag direkt när vi gick o la oss.

Idag: Andra advent ska jag bara påminna om :d Aja..vi vaknade vid åtta ? drog o käka.. sen var det träning. vi gick o duscha lite snabbt o sen så satt vi o kolla teve.. eller vi typ packade alla våra saker. sen sista träningspasset hade vi vårat secret projekt och minicup där då jag var lagkaten. vi kom tvåa av tre lag (y) skit bra !! :)

Nu: Sitter jag o lyssnar på musik och här kommer bilden som jag andrea och linn tog på ''discot'' inne i gympasalen (a)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: