2010-12-02
20:46:51

*hej jag är sjuk*

Tjaa Allihopa :D

Lite nya unika har jag faktiskt fått ;)

Aja.. gokväll.. sitter o chattar med bästaste linn! vi planerar lite inför träningslägret i helgen(najs) vad gör jag annars ? sitter o kollar på robinsson. det börjar bli tråkigare och tråkigare för varje år tycker jag.

Btw.. typ emelie har ju varit sjuk ett tag och hon har typ smittat mig för jag mår SÄMST. får typ knarka halstabletter.. nejmen har så sjukt ont i huvudet. är trött förkyld och grymt ont i halsen ! inte bra asså ! aja måste vilavila inför träningslägret.

KVÄLLENS MYSOUTFIT:



hahahhahahahhah förresten.. idag när vi satt på tåget.. ni vet när man säger nåt ba: hej jag heter lars.. sen svarar alla tråkigt: hej lars ! typ.. ni fattar ? emelie ba *hej jag är sjk lixom* sen vet jag inte vd jag fick för ljud jag ba: hej sjuk! hahahhhah så sjukt kul det var !:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: