2010-12-01
17:42:24

Hiss o Diss


Julafton-Födelsedag och Nyår : Yes.. tänkte faktiskt hissa att det är julafton snart, och sen tre dagar efter julafton så fyller moi år :D och sen fyra dagar efter så är det nyår. riktigt najs asså så var tvungen att hissa det (y) för vem gillar inte födelsedagar  ? ;)

Äkta vänner! : Yes u name it. vem gillar inte äkta vänner ? :o någon som man alltid kan lita på. no thanks till falska personer!

Teknikprylar: Vad skulle man göra utan teven,datan och mobilen ? xd nada.. när man ligger hemma och är sjuk i soffan och har inget o göra, då är det alltid bra att ha sin mobil där så man kan ringa o snacka med någon kompis. kolla teve eller varför inte updatera i bloggen ? :)


Ånehj.. dissarlistan gillar ingen men ska försöka sätta ihop lite saker ;)

Folk som tror dom har jättemånga kompisar fast egentligen inte har någon: Japp.. flera såna känner jag. försöker bara ta andras kompisar för sen prata om sina problem och sen typ dissa än.. yes inge kul o ha som vänner iallafall.

SL: Vilka ääälskar sl ? inte jag iallafall.. plus när det är vinter o bussarna är sen så står man o förfryser. jättekul verkligen. förra året jag o emelie vänta på bussen så var den 45 minuter sen. verkligen skitkul !-.-

det var det på dissarlistan.. kommer säkert mer ;) ska försöka göra min blogg lite roligare nu. mer hiss/diss mer låtar... extra allt helt enkelt ;) mitt mål är att göra runt 5 inlägg per dag.. men vissa dagar kanske det bara blir 2-3 ? ;)
Postat av: :

I samma sitation :)

Känner en tjej som bråkade med en av mina friends :)

Och då började hon hänga med mig, men sen när det blev vänner igen igen OCH IGEN. då dissar hon mig, och jag orkar fan inte längre.. Det är detsamma med en av mina killkompisar. Orkar inte längre.

Aja, söt blogg du driver ! Kyss.

2010-12-02 | 19:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: