2010-12-23
15:19:45

Ojojoj, orkar ni läsa?

Tja :) nu ska jag berätta lite om min dag ! :)

Först så vaknade jag klockan typ 7, trodde jag. sen somnade jag om eftersom jag skulle gå till bussen tjugo över nio och såntdära. så jag somnade till klockan halv åtta. gick upp o duschade. slängde in ett inlägg och sen så ringer emelie och säger att jag kan börja gå, och klockan var lixom halv nio, Här kommer det vi messade om:

Emelie: Jossan du kan börja gå nu, orkar inte springa till bussen som vi brukar få göra!
jag: Men emelie.. klockan är bara halv nio, bussen går kvart i tio ?
Emelie: Nej jossan, klockan är kvart över nio.

Fattar ni att det var då jag skulle börja gå till emelie och där satt jag i morgonrock och blött hår, så på med kläderna, slänga på mig pyttelite smink lite fort, ta en macka i handen och sen gå. haha snacka om att man hann ! :) min klocka hade alltså gått fel. väldigt lyckat :')

Iallafall. sen tog vi bussen till SKHLM, vi gick runt o köpte lite julklappar, gick o åt och sen så gick vi in på gina, emelie ba: ååh fett din tröja. jag ba: a jag vet, jag önskar mig en sån i julklapp fast aa.. så jag skulle prova en sån i två storlekar, ochs en ett par jeans och en annan tröja. sen får jag ett mess av emelie: KOM INTE UT! jag ba: va? hon ba: kom inte ut från provrummet. jag ba: nehe okej. Så jag stod där inne ett tag, sen kommer emelie och säger att hon bara hade köpt ett linne till hennes spetströja som var a genomskinlig typ. AJa så gick vi och sen så tog vi bussen hem. Och på bussen så sträcker emelie fram den där påsen. hon ba: God jul :D jag ba: men nej jag kan inte ta emot den? hon ba: jo annars slänger jag den. jag ba: taaaaack :D men jag vågade inte öppna förens vi kommer hem. och nu när jag kommer hem så tittar jag i påsen. då ligger den dära tröjan där som jag hade önskat mig. har man inte världens bästa kompis eller ? :o skitsöt verkligen. nu väntar jag bara på att hennes present ska levereras hem till mig så jag kan ge den till henne;) btw.. såhär såg tröjan ut, och en flaska med vatten som jag köpte idag ;p

''walk with me
Talk to me
follow your heart''

''me love water'' :)<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: