2010-12-12
18:00:18

typiskt.

SHIT VAD JAG ÄR TRÖTT !

Omg.. är så sjukt trött.

Idag vaknade jag halv åtta. stefan skulle komma o hämta mig fem över åtta.  Vi drog till matchen och det första laget vi skulle möta var järla. vi var ganska trötta i benen men gjorde vad vi kunde. Matchen slutade 1-1. Sen vare bara o tagga till, till nästa match mot huddinge. alltså derby och den här matchen ville vi verkligen vinna ! vi kämpade hela matchen och alla var nervösa. sen trycker Linn(tror jag) in ett mål och så slutar matchen.. alltså hade vi gått vidare till final där vi då mötte tyresö. viljan var inte stor och vi förlorade med 5-1 tror jag det var ? japp.. vidare drog jag frida sofie och stefan till nästa ''cup'' där vi mötte 94:or. Första matchen vann vi med 5-1 andra matchen vann vi med 4-0 eller 4-1 (kommer verkligen inte ihåg) tredhe matchen blev det 1-1 och fjärde matchen vann vi med 5-0. Herregud vad jag har skrattat idag. haha SOFIE , sexpack u know :d hahha.. aja vi hörs !!

btw.. viktor är ju på fotbollscup. mamma ringde nyss och sa att han hade dragit armen ur led typ när han skulle rädda en boll.. stackarn :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: