2010-12-29
00:38:10

u got the magic

Hemma nu från cupen!

Kommer hem med en förlust en oavgjord och en vinst. vet inte om det räcker till Aslutspel. men vi spelade inte så bra tyckte jag;o aja vi gjorde vårt bästa och det får vi leva med ;) men imorgon blir det ju SM först mot Älvsjö Aik och sen mot Bajen. Hoppas vi vinner bara. hahah visstja hanna du är såå sööt! hon ställde sig på knä på turneringen mitt bland allt folk och ba:
Hanna: Jossan, vill du gifta dig med mig( hon håller fram en ring)
Jag: Men haannnaaaa, jag trodde vi redan var gifta (?) ;p
Hanna: Jameh endååå :p
Jag: Wohoo:d h

hahahah, hanna sätter på mig ringen what a hero ;) och sen så får jag värsta bamsekramen av henne :) fett söööt ! asså jag lovar, ni skulle vart där :p hahaha aja nu ska jag sova. ska få sova ut imorgon myycckke så jag är utvilad.
Postat av: hanna

hiihihi ^^ <3

2010-12-29 | 13:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: