2010-02-20
12:30:52

20 februari

Förlåt för världens sämsta update!


Anyway, back on track!   Har vart sjuk och min data har laggat upp sej, asså internetvärkslutningen och sånt så a !

Visstja, ni ville ju att jag skulle skriva lite tips, så jag tänkte ordna en kategori där jag lägger alla tipsen och sånt.. det kan ju vara allt från hälsa till pojk/flick-väns tips.. så det är bara att kommentera vad veckans tips ska vara!




Vad ska veckans tips vara för något?




Puss!



Postat av: vanessa

tipset kanske kan vara om man inte vet vad man ska göra på en dag där man kanske inte orkar vara med kompisar utan mer för sig själv =D



<3333

2010-02-20 | 12:55:34
URL: http://vantiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: