2010-02-27
08:00:04

euuuw

Godmorgon!

Asså jag vaknade för ett tag sen men pappa åkte ju till Mora imorse eftersom han ska köra vasaloppet imorgon! Om ni vill se han så har han nummer 4391 :) Klockan fyra har jag match.. har hostat ASMYCKET inatt(det var därför jag vaknade) så jag gick ner och tog en Zynx halstablett, den hjälper faktiskt ett litet tag, haha:P

Vet ni.. På typ måndag eller söndag eller nåt så ska jag och mamma handla hårf'rg, men ni får inte veta vilken färg. det är en hemlis.. så jag kommer ju självklart lägga in bild på det efter :P hoppas det inte blir sajk bara.. men jag tonar ju ifall jag skulle bli onöjd.. men nu ska jag gå upp och väcka viktor.. han ska ju på fotbollscup idag.. okej puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: