2010-02-07
19:51:16

huddingehallen idag:D

Hej!


Har ju inte kunnat updatera i helgen på grund av att jag var hos mormor och morfar, men nu är jag igång igen:D



Idag: idag så var jag i huddingehallen med marcus, vi kollade när f95:orna spelade USM steg4.. dom vann och har gått vidare till steg fem, grattis tjejer:D ni var ASGRYMMA, sen efter ett tag kom jacob, sen mattias och sen ossie:P Sara ligger sjuk hemma också, så krya på dej gumman:D<3 men nu ska jag tråka mej, sen ska jag äta pizza och sen ska pappas kompisar komma hit för klockan ett inatt så spelas amerikansk fotbolls final på teve, och självklart ska man kolla på det så no more update today i think, ellr kanske ett inlägg eellr så , men nu måste jag dra, kisses!!









Bara mascara blev det idag:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: