2010-02-05
18:07:06

josefinjohansson' är otroligt gllaaaad:d

tjobbalaboo:D

Kom nyss hem från huddingehallen:d

först var jag i skolan sen slutade jag kvart i tre, sen gick jag till huddingehallen och träffade: micha.sara.julia,jacob och pontus:d vi typ ''lekte'' lite i bhallen och sånt.. sen så aa tillbringade vi många minuter där och sen så skulle dom träna, sen så skulle jag hem och då kommer marcus på parkeringen så jag säger hej och hejdå, sen drog jag till bussen:D hahahahah!
men iallafall, jag har en Sony ERicsson mobil nu, bytte bara simkort med min nokia mobil till min sony mobil så aa, men det r samma nummer och sånt.. men nu ska jag typ tjocka mej med godis! puss!


älskar dej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: