2010-02-23
13:50:41

trattskit, HAHA!:D

Haha, bara Emelie som förstår sej på rubriken... men vi återgår till dagen, haha:)

Hejsan:)

Idag i skolan så var det en ganska kort dag! Vi började med So och jag och Emelie behövde hjälp vid varje fråga så behövde vi hjälp:p Haha, varje gång en lärare kom till vårat bord så log emelie asmkt och sa, Hej:D och läraren ba: Hej igen.. haha trattskit vad vi garvade..:)
Okej, kan berätta att istället för svärord så skriver jag trattskit:):P
Men iallafall..  Efter So:n så hade vi svenska och det gick väl galant.. bara sitta och läsa lixom, det är väl inte så svårt:P Men efter svenskan så slutade grupp 1 för att alla andra lärarna var sjuka.. haha typsikt:p
 
Grupp två hade sedan teknik, men det blev inte så mkt teknik, alla satt typ och snackade, fast inte Fredrik.. han gick runt och rufsade håret på mej, och ville göra en fläta på emelie och om fredrik gör flätor på alla tjejer i sverige så blir nästa mode: Knutar i håret HAHA!:D nej, skämta, men fredrik..  jag vill inte ta den risken.. haha:P
Sen så slutade vi också eftersom våra lärare också var sjuka... min och emelies buss kom inte förens 5 över och vi slutade tjugo i så vi tog 742 till huddinge centrum och jag köpte ett tuggummi och emelie köpte en klubba:p haha !  
Okejj.. har ni märkt att jag skriver haha i varje mening? haha:p

Nemän guud.. HAha:P
Sen så åkte vi bussen hem och när vi satt där så pratade vi om en jättesnygg*host* kille som satt på sätet framför oss.. haha. becka och linda.. om ni läser det här så var det Lindas kille.. kommer ni ihåg i studio 58? haha tror ni förstår.. men jallafall...

Japp, det var min dag, och emelier ba: nåt med trattarna.. jag ba: TRATTSKIT:) hahahah:p okej men nu ska jag sluta underhålla er. ligger redan på golvet och skrattar-.- nejmen vi syns,
P U S S < 3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: