2010-02-26
18:18:52

veckans kändis

Veckans Kändis:  Molly Sandén

Bästa ämnet i skolan: Musik, historia och naturkunskap faktiskt:)
Sämsta ämnet i skolan: Samhällskunskap
Skostorlek: 36!
Drömjobb: Att få hålla på med musiken!
Favoritfilm: ''jag'' älskar film! En av mina favoriter är The Notebook
Favoritskådis: Julia Roberts och Will Smith.
FavoritArtist: Åh, Alldeles för många! Men ''jag'' gillar de här skönsjungande som Celine Dion, Mariah Carey och Whitney Houston.
Favorit Tv-Serie: Absolut Vänner! med stora utropstecken!
Favoritmat: Just nu är det nog Pasta Carbonara, För det kanske är det enda jag och min pojkvän kan laga!;)
Favoritfärg: Blå och Lila!
Hobby: Spela Golf, Tennis, Skidor och Snowboard!
Senast lästa bok: Livstid med Liza Marklund!
Jag är svag för: Ben&Jerrys Half Baked, den glassen har ALLT!
Min Största Fobi Stavas:  Kanske lite konstigt men jag är jätterädd för sniglar. De är så slemmiga och äckliga!
Beskriv dej själv med tre ord: Glad, Småknasig och Snäll!
Något de flesta inte vet om mej..: Att jag kan göra roliga plopp-ljud med munnen.
Min KändisCrush: Har inte haft något riktigt, det skulle väl isåfall vara DJ smurfen! HAHA!
Mitt bästa partytrick: Jag bjuder på mej själv.
Om fem år... Sysslar jag fortfarande med musiken.
Drömresan går till: Thailand, jag har aldrig varit där!
Jag är mest stolt över: Att folk säger att jag är samma Molly som innan ''jag'' var känd, att jag inte har förändrats.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: