2010-01-27
11:00:36

data nästa:d

tjenare:)

sitter i skolan nu.. hehe, sitter bredvid jessica och emeliexD . hehe, nu sitter alla och blogar, NÄSTAN,förrutom killarna då:p

Idag ska jag på konfirmation så jag kanske inte skriver förens jag kommer hem, och sen ska jag ju ta sprutan efter den här lektionen så aa.. haha r skitnervös:d, puss!

Postat av: den perfekta bella <33

hej ja heter isabelle ådelid o ja undrar om ja

får göra en header till dej

för ja vill det ada mej på msn [email protected] så¨fårt du ser den här kommentaren så kan du säga hur header ska va som

texte bilder bakrund bl bla bye ´bye

2010-01-27 | 21:55:08
URL: http://belligirl.blogg.se/
Postat av: den perfekta bella <33

okej ja har accepterat den på msn när du loggar in så kan du skicka bild som FILER som FILER

för ja kan inte ta i mot i foton men du får säga på msn vilken bakrund o vad det ska stå om o vilken bild du ska ha o om du vil ha non blomma

2010-01-28 | 09:08:57
URL: http://belligirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: