2010-01-01
02:02:34

fuskare:S

asså jag vet inte om jag vill ha veckans blog längre, alla bara fuskar, det r inge kul, jag har redan sagt reglerna att man INTE får fuska hur svårt r det, man får INTE rösta på sej själv, men ändå skriver man att man r olika personer och sånt, om man fortsätter hålla på så tar jag bort deltagaren över huvudtaget... ALLA fuskar inte men JÄTTEMÅNGA!!


Förresten, gott nytt år:) jag och Alva hade skitroligt:) vi gick runt lite och skrattade och berätta lite saker om hur det r i klasserna och sånt:) aa, vi blev typ förfäljda av några fullisar hahahahhaha:P det var ASKUL!! men iallafall, inga mer cheaters för då lägger jag ner tävlingen, förresten jag raderar ALLA kommentarer som har fuskat..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: