2010-01-04
02:07:50

glidsår tre gånger:s:P

idag på fotbollsmatchen på uppvärmingen så råkade en tjej fälla mej(asså det var inte med meningen) och det var ju en från vårat lag eftersom det var på uppvärminingen och då trillade jag och skrapade mitt knä, fick ju glidsår där..:S sen andra matchen mot enskede så började det här såret blöda och då får jag en glidtackling så jag glider på golvet med knäna och dunkar huvudet i väggen:s så då får jag ennu ondare på knät(där jag hade glidsåret) och nu när jag skulle sätta mej vid skrivbordet så råkade jag skrapa upp mitt sår ennu mer så d började blöda så då gick jag ner, satte på plåster och eftersom plåstrerna inte ska lossna så har jag knälinda där, asså en sån aa jag vet inte hur jag ska säga men om man har ont i knäna så brukar man ha nåt skydd över, sånt har jag, här kommer det en bild på det, d r alltså d vita skyddet..!


(man ser inte så bram en det r mörkt i mitt rum och bilden r tagen med webben!)

Postat av: jennifer

Du är med på min tävling på min blogg ;)<3

2010-01-04 | 11:01:41
URL: http://jjnnifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: