2010-01-30
09:40:54

godmorgon

ellr a, godmorgon kanske inte stämmer, vaknade för ett tag sedan, håller på att fixa mej iordning för klockan kvart över tio åker vi till IP och där ska vi åka till cupen ifrån. Mamma och pappa kommer till min första match och sen åker dom hem, det tar ju typ 2-3 timmar att åka dit-.- men om man har en fotbollskompis i bilen så blir det ju roligare:d men jag slänger in lite bilder som jag tog i går i skolan:D



Jag




*hjärta*



Sara




det blev, jag*hjärta*sara syster:P<33


fina bilder va? , i knoow:d
Postat av: Sandran<3

Jä*la wb äckel !

2010-01-30 | 20:56:05
Postat av: josefin

kanske jag r ja? haru problem med d ellr? och förresten, det var drivbíld om du inte förstod det!?!?

2010-02-01 | 08:25:08
URL: http://jjosefinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: