2010-01-06
18:48:29

gud vad rolig kväll! vi måste göra om det!

asså guud vad jag har garvart ikväll, tror nog inte jag garvat så mkt förrutxD när vi satt nere och kollade teve så hade jag en vitaminkräm för håret(låter konstigt men så r det) men jallfall och jag sa att det var en hårkräm till rosanna och jag sprutade den på hennes händer eftersom hon sedan skulle smeta iin det i håret, men hon trodde ju att jag sa att det var en HANDkräm så hon satt där och smetade ut det på siina händer, och guud vad jag skrattade jag ba, den krämen får man glansigare hår av och hon trode jag sa , den krämen f¨r man glansigae händer av, och shiiet ni skulle se hennes ansiktsuttryck, HAHA!:D nu ska jag äta och sånt,, sen ska jag städa i källaren, PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: