2010-01-28
22:13:51

har jag missat nåt ellr?



Ja, Blogg.se har ju blivit helt konstig, har jag missat nåt ellr?

jag märkte det ju inte nu, men jag bara kom och tänka på det, det r ju askonstigt men dom kanske fixar nåt nytt.. deras design r rätt tråkig men asså den r ju enkel så man förstår ju rätt mkt faktisk!.



Tycker ni att dom ska göra om blogg.se?



Back To reality.

Jag och brorsan, har nyss bakat kladdkaka, men vi ska äta den imorgon för brorsan ligger och sover nuue!
Jag dricker saft också, var ASLÄNGESEN så det r ju gott:d i helgen så ska jag på fotbollscup så jag kan inte updatera då men jag kan ju be någon kompis gästblogga, typ vanessaxD:) Stackars hennexD
Såhär långa inlägg gillar ni va? det r väl lite kul, imorgon kanske det kommer hiss och diss, ska ta typ bilder också imorgon, kulkul:D men nu slänger jag in en bild på nutis så får ni sova gott, ska upp tiiidigt imorgon!! puss!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: