2010-01-22
17:41:43

hemsökt hus härhemma:)

nu märker man att min döda gammelmormor och morfar r på besök hos oss:) för några dagar sen så vare någon som drog mamma i håret, sen igrå det där som hände i käallren och idag så berätta mamma en asskabbig sak!
våran tvättmaskin, den går ju inte att tvätta med öppen lucka eftersom det r någon spärr som sitter så man måste ha den stängd för att kunna tvätta. och min mormor och morfar var på besök idag så gick mormor in i tvättstugan och frågar mamma varför tvättmaskinen r på och då går mamma till tvättstugan och då så tvättar tvättmaskinen med öppen lucka, och typ tvättar alla kläder med öppen lucka, haha:P asså vissa tycker väl att dom man borde vara rädd för det, men jag r så van vid att vårat hus r hemsökt så om det inte spökar här så känns det så tomt, eftersom varje kväll så rör sej min lampa när jag sitter i sängen eller vid skrivbordet och aa, det r mysko och sånt, men aja.. och sen när vi flyttade in här så hade vi städat allt här och dagen efter så står det en stor stenklump i fönstret och man ba: whhatt? för varför skulle min brorsa ställa en sten i fönstret ,och mamma och pappa skulle inte direkt heller göra det och inte jag hellr, vad r det nödvändigt för, menmen stenen står kvar och min riktiga morfar och gammelmomrmor r på besök, vanligt ? JA:D<3
Postat av: Angelica<3

Fett läskigt :O Omg jag skulle DÖTT!!!

Usach.. är skit rädd för sånt.. :/ <3333

2010-01-22 | 18:05:26
URL: http://alwayzme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: